Föreläsningar

Dina kunder talar om dig. Är du med i samtalet?


Facebook, bloggar och Twitter – sociala medier är platsen där allt fler i samhället möts. Även dina kunder. Låt ditt företag/din organisation synas och skapa kontroll över varumärket! Att delta i sociala medier ger dig fantastiska möjligheter att få fart på verksamheten.

Vill du också sticka ut och synas i sociala medier?


Boka en föreläsning med Anna Ström Åhlén på Falkblick Kommunikation ABJag har under mer än fem år jobbat med Facebook, Twitter och bloggar för att bygga mitt varumärke. Resultatet är både hög rankning i sökmotorerna och ökad försäljning.


Vi talar inte om traditionell reklam. Nej, här handlar det om att delta i samtal. Det handlar om möjligheten att diskutera, utöka nätverket och – inte minst – att dela med sig av kunskap och erfarenheter.

Jag delar gärna med mig av mina tips och tricks. Dessutom berättar jag om vanliga misstag och fällor – och hur du kan undvika dem. Ett och annat gott skratt blir det också ...

Jag erbjuder också en inspirationskväll om Facebook. Kom i gång med Facebook för företaget, håll sidan i gång och få fart på verksamheten. Jag delar med mig av mina bästa tips.

Förena nytta med nöje! Varför inte på nästa kick-off eller möte med ledningsgruppen?

Tid: Cirka 1–2 timmar.
Plats: Sergeantsstigen 5, Strängnäs, eller i lokalerna hos ditt företag/din organisation, enligt överenskommelse.
Pris: Vi kommer överens om ett upplägg som passar just dig och dina deltagare.

Skicka ett mejl till Anna Ström Åhlén på Falkblick Kommunikation AB eller ring 070-320 09 29.

Välkommen!



 


Populära inlägg i den här bloggen

PS och DS i brev

Sneak peek eller sneak peak?

Varför säger man "peppar, peppar, ta i trä"?

Förrän eller förens?

Omständlig eller omständig?

Heter det kvalité eller kvalitet?

Skillnaden mellan nått och nåt

Stor eller liten bokstav i namn på månader och veckodagar?

Att göra en pudel – varför heter det så?

Hur använder man &-tecknet?